Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.03.29. 15:05 zotyer

Tegnapi szopás

Címkék: mese

Pár hónapja beszéltünk, szó volt arról is hogy találkozzunk nála, már akkor érdeklődtem, hogy esetleg benne lenne-e egy rövid kis szexben, kis puszi-simi-szopi ..... Mondta, hogy tulajdonképpen igen, csak most van barátja, stb. Mondtam, engem nem zavar, de valahogy elmaradt.

Tegnap megint felhívtam, ugyanaz a szöveg: van barátja, stb, de azért a címét megadta, mondtam oké, fél óra alatt ott vagyok. Beengedett. Nem húztam az időt, rögtön a lényegre tértem. Hárított, de visszacsókolt. Nem vacakoltam, zippzár le, elővettem a faszom. Hátrált, de pont az íróasztal előtti székig. Szépen lenyomtam a székbe és a kezébe adtam.

Csak mondta a magáét, hogy nem, nem, mert ő nem akarja megcsalni, stb. Elfordult, lehajoltam hozzá, csókolgatni kezdtem, visszacsókolt. Megint a kezébe adtam, aztán adott rá egy puszit. Aztán szépen szopni kezdte.

Megint felnézett: ugye nem élvezel a számba? Á, dehogy, csak szopjad rendesen.

Nem volt túl virtuóz, de közeledett a lövés. Kivettem a szájából és az arcára spricceltem egy rendes adagot. Hálásan nézett fel, az arcán folyt a lé.

Ma meg ezt a levelet küldte:

"... a barátom kíváncsi és féltékeny típus. Nagyon sok mindent  elkövet értünk,  ... most nem tudnám senkivel megcsalni hiába tetszel. Tőle már az első nap kaptam egy szál rózsát amit tőled nem. Te csak a szexet  keresed de én nem! Én teljesen más vagyok mint a többi nő! Ne haragudj. "

Az előbb felhívtam, mondtam, hogy most épp ráérek, indítványoztam egy szopást. Nem ér rá, így nem vállalta be, aztán pár perce ezt küldte: Én nem szeretek  szopni. ezt közölném veled! Hiába születtem szűzjegyben de a lelki ismeretem nem engedi meg, hogy a barátomat megcsaljam. Pedig ha jól belegondolok megérdemelné. De te tőlem jobbat is kaphatnál. ...  ...  Igaz vágyom egy igazi testi-lelki barátra de tudom veled se jönnék ki. Az okát megmondani nem tudom. Valami taszít tőled,  de az okot nem tudom! Most mennem kell!"

26 komment

süti beállítások módosítása