Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.03.10. 10:58 zotyer

Krisz

Címkék: mese

Csinos csaj volt, de visszafogott. Egy 12 éves gyerek, pár éve elvált, mint kiderült évek óta nem volt senkivel.

A kezét is csak a második találkozón lehetett megsimogatni. Aztán pár nap után csak nála kötöttünk ki. Besötétített, majd az ágyra hemperedtünk. Csókolóztunk, kezdett felengedni, levetkőzni. Attól a pillanattól, hogy ráült, szinte megváltozott. Ahogy elnyelte a punci a dorongomat élet költözött a testébe.

Hagytam, hogy irányítson, és ő élt vele. Ugrált, hajladozott, hátravetette magát majd rám borult és közben sikongatott. Kérdeztem tőle, hogy kell-e vigyáznom, amire határozottan nemmel válaszolt. onnantól a cickókkal kezdtem el foglalkozni, ő pedig addig lovagolt míg el nem szálltunk.

A következő hetekben ismételtünk párszor, aztán egyszer csak telefon: sírós hangon benyögi, hogy terhes. Nafasza, bazmeg.

Aztán jött, hogy ő megtartja, mert... meg mert... meg...

Nem volt egyszerű lebeszélni.

3 komment

süti beállítások módosítása