Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.02.01. 15:58 zotyer

Eleonóra

Címkék: mese

Helyes csaj volt, középmagas, arányos test, jó segg. Inkább hallgatag mint csélcsap.

Albérletben lakott a barátaival, mindig volt valaki otthon, nehezen lehetett nála dugni a lakásban. Ellenben autóban napközben is hajlandó volt szopni, és igen jól művelte.

Egyszer a konyhában dugtam meg hátulról ahogy támaszkodott az asztalra míg a lakótársai társalogtak a szomszéd szobában. Élveztem ahogy visszafojtottan nyüszögött. Nyár volt, meleg, a nadrágom a bokámon, ő kicsit lábujjhegyre ágaskodott. Szinte pulzált a pinája mikor beleélveztem.

Kihúztam a dákót, a punciból  két nagy csöpp hullt a kőre.

39 komment

süti beállítások módosítása