Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.01.22. 14:22 zotyer

Tenisz

Címkék: mese

Harmincas, sportos vidám nő teniszpartnert keres. Válaszoltam, megadtam a telefonszámom.

Szombat délutánra beszéltük meg a játékot.

 Nem játszott túl jól, egyet meccseltünk utána csak ütögettünk.

Azt mondta közelben lakik, útba esett hazavittem.

A gyalogátkelőnél álltam meg.

-Akkor én most itt kiszállhatok?

-Igen. Szia.

Puszi, ő a számra adja, ott tartom az arcomat, egy pillanatot kivár és már csókol is. Vadul.

-Izé, akkor inkább menjünk be ebbe a kis utcába... -mondom, és már indulok is.

-Ott lakom a sarkon, de ne pont ott állj meg, tudod a szomszédok.

Arrébb gurulok, a parkoló autók közt épp van egy hely, és talán nem is annyira világít be az utcai világítás.

-Ó, és ez most ezen az egy pillanaton múlt, pedig mikor megláttalak már akkor tudtam, hogy kellesz nekem. Pont egy ilyen pasi kell nekem, egy ilyenért mindent megtennék. A tested, a szemed, ahogy beszélsz... jó, itt megállhatsz, itt jó lesz.

Leállítom a motort, behúzom a kéziféket. 

-Te is nagyon tetszel nekem az első pillanattól.

Közelebb húzódom hozzá, megcsókolom, simogatni kezdem a nagy dudáit. A nyaka enyhén sós. Ő is rám teszi a kezét, először a mellkasomra, aztán lejjebb, a lábamra, aztán kitapogatja a farkamat. Zzzzzzpp, lehúzom a sliccem, ő segítőkészen kihámozza az álló dákót.

-Már azt hittem nem tetszem neked, már teljesen összetörtem, már majdnem elsírtam mammmmmmm... és szopja. Jobb kezével a tökeimet markolja, baljával megfogja a kezem és az arcára teszi. És közben mormog: öhömmmmöööömmm. Hirtelen felnéz:

-Spriccelj nyugodtan a számba! Maammmmoööömmm.

Szépen szopja, lassan, finoman. Simogatom a hátát, ő dorombol. Lassan érzem közeledik a lövés. Nyöszörgök én is. Erre ő is rákapcsol: hömömömmm!

Teli szájjal szívja. Érzem ahogy az utolsó cseppnyit is lenyeli. Nem engedi ki a szájából, egészen mélyen tartja bent. Már lanyhul a farkam keménysége de ő még mindig gurgulázik vele. Aztán végül felül. Törlőkendőre nincs szükségünk.

-Még soha egy pasinak se nyeltem le. Te vagy az első. De tényleg. Mert megfogtál, mert úgy értél hozzám, mert olyan kedves vagy....

-Aha. Zzzzipp. Felhúzom a sliccem.

-Akkor én most megyek, tudom sietsz, dolgod van.....

 

5 komment

süti beállítások módosítása