Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.01.23. 13:23 zotyer

Vacsi

Címkék: mese

Már régóta találkozgattunk, de nem aludtunk még együtt. Csinos volt, egy tízessel fiatalabb nálam. Jó alakú, finom puha testalkatához képest nagy cicikkel, vékony derékkal, formás seggel. Csacsogós, vékony izgató szája be nem állt. És ahogyan használta.... Mesterien szopott, hétfőnként az volt a menű.

Végre kisakkozta otthon, hogy nem megy haza éjszakára. Meló után találkoztunk és kimentünk hozzám. Meleg nyár volt, ittunk egy pohár bort aztán letussoltunk. Körbevezettem a házban, a vendégszobában estünk az ágyra. Szinte megerőszakoltam, bár nem ellenkezett.

Dumáltunk, borozgattunk, közben elkészült a vacsi. A fülledt nyári estében a kertben terítettem meg. A füvet előtte fellocsoltam, az asztalon gyertya égett, a poharainkban vörösbor illatozott.  A kaja istenien sikerült, borozgatva élveztük a nyári este szépségét.

Egyszer csak nevetve lehuppant a székről, átjött az asztal alatt és a lábaimnál bukkant fel. Kuncogva húzta le rólam a gatyómat, én meglepetten érzékeltem, hogy bizony feláll. Nem, nem csinoska - ő letérdelt. Bár nem vagyok prűd, de a kert az mégiscsak kert, az utcáról is beláthatnak, de azért a jónak sem vagyok elrontója... így elfújtam a gyertyát és hátradőltem.

Mivel ők ketten nagy barátságban voltak, hagytam őket pár percet 'beszélgetni'...aztán felemeltem a csajt. Beleült az ölembe. A bugyika félrecsúszott, a farkam belecsúszott. Mikor már picit belehevültünk gondoltam mégse kellene az udvar közepén komoly előadást csinálni, így lassan felálltam anélkül, hogy a dákót a punciból kivettem volna.

Így megtámasztva vittem be a kapaszkodó, fülembe vihogó csinoskát. A nappaliban kapta a büntit. Először nyakamba tett lábakkal nyüszizett el, hagytam kicsit pihenni, aztán megfordítottam.  Hátulról térdelve nyomtam be a szétálló puncinak. A kezeit könyék körül fogtam meg, így  nem maradt támasztéka. Csak a térdein állt, kapaszkodott a kezembe a faszom pedig ütemesen csúszott tövig a punciba. A benyomásoknál kézzel is húztam felém a testét, csattogott a segge rendesen. Élveztem, hogy nem szabadulhat. Azt hiszem ő is. Hörögve reszketve spricceltem belé, és izzadtan rogytam  a vonagló kis testére. Közben ő furakodott és csókolt.

Alvás előtt persze kicsit összebújtunk, jóéjt puszi, abból csók, már éreztem, hogy feláll. Nem álltam ellent, csinoska sem, kiskifli-nagykifliben lassú tempóban dugtunk egy jóéjszakásat, belealvósat.

Reggel nem rohantunk munkába. Csinoska szopival kezdett, aztán lovaglás lett belőle, és megfordult rajta. Azt szeretem. Tíz körül értünk melóba.

 

1 komment

süti beállítások módosítása