Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.03.04. 10:18 zotyer

Ducik 1.

Címkék: mese

Azt tapasztaltam, hogy a testesebb csajok előbb rávehetőek az orális sexre, és jobban is szopnak.

Természetesen csinos filigrán csaj is oboázhat elsőrangúan, de azok inkább a fickándozást részesítik előnyben. A ducik meg gondolom érzékelik túlsúlyukat, így hát kénytelenek többször bevállalni a szopást. Az ismétlés, meg jól tudjuk: a tudás anyja.

Egy alföldi kisvárosban volt étteremtulajdonos a csaj. Férje meghalt, rámaradt a jól menő bolt. Meghívott hétvégére, gondoltam bevállalom. Magas volt, de ütötte a száz kilót. Amúgy szép arcú, kedves. Az étterem fölötti lakásában fogadott. A lakásban pazar luxus. Beszélgettünk, volt kis simi, aztán a hüvelykujjam a szájába került. Nagy kék szemekkel úgy szopta az ujjam, hogy a dákó is pillanatok alatt felállt. Elmondása szerint már ki volt éhezve, meg is kapta a jutalmát. 

Mondta, hogy igyunk egy bort, de neki nincs fent a lakásban, úgyhogy szaladjak le a belső folyosón az étterembe. 11 körül lehetett, a pincér kiscsaj épp zárt már, vendég egy szál se. Olyan kibaszott csinos volt a kiscsaj, olyan formás kis seggel, hogy erőt kellett vennem magamon, hogy ne őt akarjam letámadni. Elmagyaráztam, hogy a főnöknő vendége vagyok, stb.

Felvittem egy üveg Badacsonyi hárslevelűt, és kínomban jól megdugtam hátulról a ducit. Rengett a segge.

Pár hét múlva megint arra volt dolgom, először az étterembe mentem, de a pincérnő már nem volt ott. A duci nagyot szopott, azóta sem hallottam felőle.

5 komment

süti beállítások módosítása