Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.01.28. 10:48 zotyer

Piroska

Címkék: mese

Elvált negyvenes csaj, az anyjával él - nem sok jóra számítottam.l. Bevásárlóközpontban találkoztunk, elsőre szimpatikus, kedves, ugyan nem túl magas, ellenben vékony, amolyan filigrán alkat. Bírom az olyat.

A gyömrői tófürdőhöz beszéltük meg egy esti találkát. Kellemes nyárutói hangulatban sétálgattunk a tó körül, pár kölyök még pancsolt is a vízben. A tó körüli park eléggé kivilágított, nem láttam lehetőségét semmilyen akciónak. A nő romantikázva, kézenfogva sétálgatott volna hajnalig, én inkább a testiségre koncentráltam volna. Csak beültünk az autóba, mondtam keresek valami nyugisabb helyet.

A tó körül esélytelen volt, de a főútról nyílt egy kis építési területnek kinéző zárt udvar szerű félhomályos, csendes rész.

Kellemesen smárolt a csaj, jól használta a nyelvét is, dudorodott a nadrágom. Ki is kellett szabadítani a vadállatot, a nő ügyesen kezelésbe vette. Aztán rácuppant. Szívta mint egy boci, az elején baromi izgató volt, de lassan kezdett enyhén fájdalmassá válni. Kettős érzés volt nagyon, leállítani mégsem akartam, de éreztem, hogy lassan horpad a homlokom. Kapkodtam a levegőért, de nem sikerült gyorsan elmenni, a csaj pedig nem kegyelmezett. Aaaaaaaaaahhhh... szinte megváltás volt...

Kiszabadítottam a fütyköst, szinte pillanatok alatt összetöpörödött. -Ez jó volt, mondtam megkönnyebbülten. -Máskor is, mondta ő.

Nem lett máskor.

 

4 komment

süti beállítások módosítása